Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Alva Karlsson - 15 juni 2013 19:09

Hejsan allaihopa nu är min lilla resa till stockholm slut. Nu sitter jag på bussen till övik igen. Kommer sakna det så mycket. Speciellt grönan! Haha men vi började dagen med att jag vaknade vid 11 gick och duschade. Sedan vaknade alla när jag skulle duscha så efter jag var klar med det så åt vi våran sista frukost i stockholm. Sen så började jag packa klart allt. Vi såg på en film och åt lite nutella sen så bar det iväg mot bussen. Sa hejdå till sarah och vince och gick på bussen. Så nu har jag ätit lite middag och är uttråkad som bara den. Lyssnar bara på musik just nu, men det ska bli kul att komma hem igen få träffa min bebisar igen och sen så ska jag ringa om.mitt sommarjobn också sen nästa helg så ska jag, johannes och kanske några andra fara och tälta, ska bli fett kul det med! Men nu ska bara ta det lungt och sitta på bussen i 6 timmar.. haha nä men nu orkar jag inte skriva något mer så hörshej alla finisar! :*

Presentation


Alva Maria Elisabeth Karlsson heter jag och jag är född år 1996.
jag bor några mil utanför ö-vik.
i min blogg så skriver jag om vad jag gör på dagarna/helgerna, jag delar även av mig lite utan mina texter. kommentera/följ gärna :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards