Alla inlägg under april 2012

Av Alva Karlsson - 30 april 2012 00:20

This is stupid
Im not stupid
Dont talk to me
Like Im stupid
I still love you
But I just cant do this
I may be dumb but
Im not stupid

*~*~*~*~*~*~*~*


Sometimes I wanna hug you
Sometimes I wanna push you away
Most times I wanna kiss you
Other times punch you in the face

Av Alva Karlsson - 29 april 2012 00:00

tjenare, idag har jag inte gjort så mycket men igår så for jag och åt tacos hos en av mammas vänner, och där var också michaela, hanna, magdalena och amanda, det var kul :)

och imorgon är det ju sista april och då kommer hanna, magdalena, michaela och amanda hit och vi ska ha skojj :)

hare bra! :)

Av Alva Karlsson - 28 april 2012 12:34

tjenixen!

jag har inte varit inne på länge och det är för att jag har haft så mycket att göra, SO, nationella i engelska och massa andra saker.

men iaf igår var jag på skolan hade engelska skriv nationella. jag tror det gick hyffsat bra.

och sen efter skolan gick jag, amanda, sara j och ida på ica för vi skulle göra tårta till sara s för hon fyller år idag.

och sen gick vi på hålan och mötte khadige och gjorde den. sen gick hon hem, och vi andra var kvar och gjorde klart den. sen drog dom andra förutom jag och sara j och vi gick ifrån hålan när den stängdes kl 4 och plingade på hos khadige, sen gick vi på sibylla och åt mat sen kl kvart över fem gick vi till hålan igen för vi skulle skriva in oss på stockholms resan, men dom öppnade inte förän 6 så vi stog där med cirka 10 andra som också ville ha en plats och dom tog totalt 30 st. men sen när vi hade skivit in oss och alla andra var det 4 platser kvar och vi var oroliga att amanda onte skulle hinna dit men det gjorde hon och sen när sara s och hennes syster kom övertalade vi dom och dom skrev också inte sig så jag hoppas att det blir kul :) sen vid kanske halv 9 tog vi fram tårtan och skämde ut henne framför allt folk och sjöng jag må hon leva, till hon. det var en lyckad kväll!

sara s min kära klasskamrat som fyller 16 år idag så grattis stumpan hoppas du får en bra dag! :)


här är en as fin bild på tårtan när vi ska äta den :)

snodde bilden av IDA :D bilden är suddig jag vet ;)

 

Av Alva Karlsson - 24 april 2012 20:06

halloj!

idag har jag varit i skolan, dryga lektioner jaoow,

men imorgon är det en slapp dag, bara fyra lektioner awesome :D

sen nu har jag inte gjort så mycket, fick bara ett lite skumt samtal av två tvillingar ;)

HAHAHA, men jaja nu ska jag göra lite so läxa, hare bra :)

HÖRSHEJ!

Av Alva Karlsson - 22 april 2012 15:29

tjenixen!

idag har vi "stor" städning i huset. har gjort det mesta nu, men ska fortsätta snart.

sen ikväll så blire att hålla på med so'n som ska vara klar på fredag. har så mycket att göra.

men ni så hare så bra.

HÖRSHEJ!

Av Alva Karlsson - 21 april 2012 17:08

hejsan, jag gör bara ett litet inlägg idag orkar inte gör nått långt.

men igår så for jag, julia och missa till amanda och magdalena och hade en rolig kväll/natt/dag.

nu är jag hemma och ska typ snart äta. sen vet jag inte vad som händer.

men jag hittar väll på någonting jag kan göra. HÖRSHEJ !


bjuder på en bild på mig.

  


+ att ni får en superfin bild på min fina ulrik munther ♥

   


Av Alva Karlsson - 19 april 2012 20:21

Tjena!

idag hade vi nationella i engelska hör och läs. det var ganska svårt.

jag hoppas verkligen att jag klarade mig, men det tror jag.

sen så for jag och tränade med sara j, khadige och amanda e och vi träffade även julia :)

imorgon blire skolan sen efter skolan tar jag bussen hem till amanda n och har

filmkväll/wiikväll med magda, missa och julia. det kommer bli askul. :)

men nu ska jag tvätta.

HÖRSHEJ!


Presentation


Alva Maria Elisabeth Karlsson heter jag och jag är född år 1996.
jag bor några mil utanför ö-vik.
i min blogg så skriver jag om vad jag gör på dagarna/helgerna, jag delar även av mig lite utan mina texter. kommentera/följ gärna :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards