Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Alva Karlsson - 13 juni 2013 23:58

Hejsan alla fina vi började dagen med att äta frukost. Sedan fixade vi oss tog det jätte lungt och vid 4 tog vi oss till kista galleria och vi började med att gå till levinsky's sen så kollade vi i lite affärer och tillslut gick vi till en sko affär och då köptr jag 3 par skor för jag behöver verkligen skor! Sen så for vi hem igen. Och gjorde mat och sen så såg vi på en film som hette Ace Ventura, awesome var den! Nu ligger vi i sängen och kollar bara på vanlig tv. Och ska snart sova, jag hoppas alla har det bra för det har jag, pussen :*

Av Alva Karlsson - 13 juni 2013 00:02

Hejsanhejsan idag så drog vi på grönan, vi började med att vi tog tåget till stockholm centralstaion och sen vidare till grön lund, där åkte vi nästan alla karuseller, förutom eclips för det var typ 1 mil lång kö och inte insane för jag gillar inte den, fick så ont i nacken förra gången jag åkte det. Sen så åt vi klass och åkte mer karuseller. Allt var awesome det som var dåligt det var att man fick vänta så länge för att åka för det var sjukt mycket folk. Men annars var allt bra sen gick vi på affären köpte götta och nu sitter vi i sarahs lägenhet och äter och ser på tv. Lyckad dag! :)

Presentation


Alva Maria Elisabeth Karlsson heter jag och jag är född år 1996.
jag bor några mil utanför ö-vik.
i min blogg så skriver jag om vad jag gör på dagarna/helgerna, jag delar även av mig lite utan mina texter. kommentera/följ gärna :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards