Alla inlägg under mars 2013

Av Alva Karlsson - 27 mars 2013 14:03

hejsan alla underbara människor (jag syftar mest på Manda /Manda), förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting på senaste tiden, har helt enkelt glömt bort och har haft så mycket att göra. men det var inte det jag ville prata om, idag på skolan slutade vi tidigt för att det har varit en vattenläcka osv. så skolerna stängdes ner. just nu är jag hos min kompis manda, och sen ska vi in på bowling. sen imorgon får vi påsklov och då kommer min kusin upp, det ska bli skit kul att träffa henne. jag har sakna henne så mycket. sen så kan jag berätta lite var som har hänt under dom senaste veckorna, vi har fått kattungar, haft filmkväll (många gånger) sen har jag mest bara varit hemma, så det har inte hänt så mycket roliga saker, jo jag var hos kusinerna igår för att janne deras pappa fyllde år, sen har jag träffat dom innan också och då så åkte vi skoter och borstade hästarna, sen så har jag även haft kul med att åka bob med mina kompisar, haha hör får ni en liten blick över hur det ser ut. 


Presentation


Alva Maria Elisabeth Karlsson heter jag och jag är född år 1996.
jag bor några mil utanför ö-vik.
i min blogg så skriver jag om vad jag gör på dagarna/helgerna, jag delar även av mig lite utan mina texter. kommentera/följ gärna :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards