Alla inlägg under september 2012

Av Alva Karlsson - 27 september 2012 20:49

hejsan, jag har inte så mycket att säga idag..

jag har matteprov imorgon och engelska redovisning, fett nervös,

så nu ska jag plugga lite matte och läsa engelskan, någon gång till.

sen idag har jag nästan fixat klart hela min walk in closet, kommer bli grymt bra sen, hoppas jag :))

 

men jaja, jag har inte så mycket att säga. så hare bra pusshej ;*

Av Alva Karlsson - 23 september 2012 12:42

Hejsan alla fina människor, jag har blivigt kass på att blogga nu, Jag måste skärpa mig!! Jaja jag har typ unget mer att säga en att jag har fått världens bästa klass!Alla är så underbara! Hihi sen så ska jag ikväll se på williams lista kl 7 kommer bli awesome!Men hare bra så länge!! ;*

Av Alva Karlsson - 3 september 2012 18:25

hejsan, ledsen att jag inte har uppdaterat så mycket nu dom senaste veckorna, och det är bara så att jag inte har orkat göra det, men jag ska försöka bli bättre på det nu, hihi idag på skolan fick vi ta våran första spruta för livmoderhalscancer, gjorde inte lika ont som jag trodde det skulle göra, men jaja, jag går ju på gymnasiet nu, estet bild och form, ganska kul, en as bra klass iaf. och det är ju bra :)

men nu är jag trött så nu ska jag se på en film eller nått och försöka sova, för jag har sovit dåligt i flera dagar nu.

så pussochgodnatt ;*

 

Presentation


Alva Maria Elisabeth Karlsson heter jag och jag är född år 1996.
jag bor några mil utanför ö-vik.
i min blogg så skriver jag om vad jag gör på dagarna/helgerna, jag delar även av mig lite utan mina texter. kommentera/följ gärna :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards