Alla inlägg under juni 2012

Av Alva Karlsson - 30 juni 2012 23:45

hejsan, idag har jag absolut inte gjort någonting alls, haha har haft så fruktansvärt tråkigt, men imorgon ska jag åka till amanda och sova där, det kommer bli kul, julia  kommer också vara där, och magda amandas syster, kanske missa.. vet inte än men vi kommer ha det as kul! vi ska ha filmkväll och mys :)


sen senare i veckan vet jag inte kanske kusinen kommer, vi får se hur hon gör, men nu ska jag sova, så hare bra.

pusshej! + att jag bjuder på två charmiga bilder ;;)

   

foto · skojj
Av Alva Karlsson - 29 juni 2012 00:06

hejsan, idag har jag inte gjort mycket, har mest bara suttit framför datorn, det har inte varit så bra väder heller, men just nu gör jag typ inget, så jag tänkte att jag skulle skriva lite på bloggen istället, kl är 7 minuter över 12 nu, ska snart sova, sen imorgon vet jag inte riktigt, får se vad jag hittar på kanske är med någon kompis eller far och grillar, vet icke än. men jaja. det finns typ ingenting att säga just nu, så hare bra pusshej!

+ att jag har fått tillbaka min regnbågsinflamation i ögat, men i det andra. så jag är inte så glad, men pusshej!

     

Av Alva Karlsson - 28 juni 2012 00:14


jag kände bara för att lägga upp en bild idag,

så hare bra , pusshej!

 


Av Alva Karlsson - 24 juni 2012 05:00

tjenixen nu ska jag berätta om min midsommar,

i söndags for jag till amanda och hade trevligt såg på film sovde över och dagen efter cyklade jag, hon och sarah till by och badade - as sköööönt!

men senare på kvällen så gjorde vi inte så mycket, fick lov att faram hem för jag skulle jobba på tisdagen på mammas jobb, men på torsdagen igen for jag till amanda och då var även magda och missa hemma där :) så vi såg på film men missa for hem tidigt för hon skulle göra något, men iaf på fredag så for vi kl 2 till bygdegården och sålde lotter, haha jag köpte själv och vann massa choklad, hihi :)) och senare på kvällen så kom mina föräldrar, micha, hanna och deras föräldrar, erik, johan och deras föräldrar, vi hade kul gjorde kransar och åt underbar mat, senare på kvällen så cyklade jag, micha, amanda, hanna och magda till by haha, det var cirka 12 grader på vägen dit, fast det kändes inte som de, men sen så var vi där på stranden drack dricka åt ballerina sen så satt vi på bryggan länge och prata med några 20-åringar som var as fulla.. haha superkul ;) men sen vid halv ett cyklade vi hem då var det 8 grader ute - som i ett kylskåp.., kom hem till amanda och magda, åt efterrätt och gick upp och kollade på film, micha och hanna for hem, jag sovde över och sovde i sarah's sköna säng, åååh (LLLLL) sen igår haha, för nu är kl 5 på morgonen han inte somnat än.. så for vi till micha och hanna och där var också alla andra.. sen vid 10 for vi och bada i kärl, as kul och skönt, men sen ville mamma ha hem mig så nu är jag hemma och håller på att somna x) jaja, jag ska sova snart.. ska bara visa massa bilder här:

 

fina hanna när vi gjorde kransar ! :))

jag med två roser i mitt hår :))

  

jag och amanda med roser i håret ;)

 

innan maten så liggen vi i beddsoffan jag sovde i och chillar lite och äter godis ;)

min mat, gud vad gott det var!

 

micha: ser jag ut som en muslim??? xD

 

kransar och blommor :)

jag med min bukett på mig hemma hos nilssons :)

 

när vi står på bryggan vid 12 tiden på natten i by ;)

 

hihihi

 

vi dekorerade vattnet :]

  

vi leker på studsmattan hemma hos häggströms!

på bild magda och hanna ;)

  

det var allt, nu ska jag sova för kl är 5 på natten nu hörshej!

foto · skojj
Av Alva Karlsson - 19 juni 2012 23:29

tjenixen i förrgår for jag till amanda n och sovde över där sen dagen efter cyklade vi till by och badade, as skönt!

men här är två bilder ifrån skolavslutningen, jag kommer sakna min klass!      

(denna ifrån middagen) |

                                    |

                                    V

  

älskar er flickor! ♥

Av Alva Karlsson - 16 juni 2012 13:09

tjenare nu ska jag berätta lite om min avslutnings middag och avslutning.

i måndags var det ju avslutningsmiddag och det var as kul där på varvsberget, eller hur det stavas.

men här kommer bilder på min klass  på middagen:

 

det var jättekul, och igår var jag på skolavslutning och det vas också as kul, har inge bilder än,

men på kvällen drog jag, sara j, a-k och amanda till san där det vara fest och massa ansra vänner, det var fan skit kul :) haha men jag ångrar lite att jag rökte, haha x) drack några cider också, men jag ville inte bli så full för då hade mamma fått steken :p jaja, kom hem vid 1 på natten, hade vilja stanna där längre men kunde inte :(

jaja, får väl fara på nästa fest ;)

har kung, nu ska jag bara chilla idag :) 


Av Alva Karlsson - 14 juni 2012 18:22

hejsan, förlåt för att jag inte gjort nått inlägg på sistonde men jag har helt enkelt inte tänkt på det eller orkat,

men idag gör jag det, och allt jag ville säga var att imorgon går jag ut ur nian kommer bli kul och spännande men tråkigt på samma gång, sen på kvällen ska jag nog till san på fest, hihi om jag får för mamma (a) men iaf så ska jag fara ut och äta innan med farfar och det ska bli kul, men taggatagga imorgon. kommer bli awesome :D

Av Alva Karlsson - 6 juni 2012 12:59

hejsan, jag orkade inte göra något innlägg igår när jag kom hem,

men nu gör jag det, somsagt i fredagskväll åkte jag till stockholm med fina vänner,

på lördag så gick vi på gallerian som var typ bara 100 meter bort, åt pizza och had filmkväll,

söndag så for vi in till själva staden och gick på stan och sen på kvällen åt jag as god middag med khadige och amanda

den här:

 

sen så for vi på bio och då såg jag, amanda, khadige, kimmo och marcus the dictator sen for vi hem,

på måndag for vi på tekniska museumet och såg på 4D bio, askul!

sen så gick på på stan en stund och då gick jag med sara, och sen grönan!

vi hade as kul, kan jag ju lätt säga, jag åkte först kvasten med simon :

 

flygande mattan med simon, amanda och caroline :

 

sen jettline: (den ljusblåa)

   

och så har jag åkt vilda musen:

 

och frittfall : jag längst till höger och johannes brevid mig, dom andra två vet jag inte vilka det är :p

jag åkte frittfall två gånger

 

sen uppskutet: gud vad den var härlig! man for upp och ner as snabbt :)

 

sen så åkte jag extreme, insane, twister och släng gungorna också, as kul!

(träbanan = twister)

insane, fy vad den var hemsk! vi snurrade runt två varv, ursch!

 

släng gungan (över vattnet) så hima skönt :D

 

extreme (sen som har fem pinnar som sticker ut) man snurade åt alla håll och for upp och ner flera gånger)

haha, garvade ihjäl mig :D

   

sen här har vi uppskjutet till vänseter och frittfall till höger, fyfan vad högt det var men kul som fan! :)

(nu ser du hela gröna lund, typ) fast på denna bild fanns inte twister eller insane :p

   

och sen på tisdag for vi ju hem och nu idag så ska jag och mamma tappetsera och jag ska storstäda mitt rum, så vi hörs! :D


foto · skojj

Presentation


Alva Maria Elisabeth Karlsson heter jag och jag är född år 1996.
jag bor några mil utanför ö-vik.
i min blogg så skriver jag om vad jag gör på dagarna/helgerna, jag delar även av mig lite utan mina texter. kommentera/följ gärna :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards