Alla inlägg under januari 2013

Av Alva Karlsson - 1 januari 2013 17:00

hejsan alla och gott nytt år! haha mitt kanske inte började så bra. jag ramlade och gjorde illa min armbåge, har fortfarande ganska ont men inget är brytet iaf. haha ja jag kanske ska börja ifrån början. igår vid 4 for jag till bjästa till min vän sara innan mötte jag upp amanda och khadige så vi gick på ica och köpte godis och dricka, sen gick vi till henne, fixade upp allt och sen efter 5 åt vi mat, det var supergott! lax med någon fyllning med philadelphiaost och torkade tomater, säkert något mer men kommer inte ihåg sen till det vart det ris och sallad + feta ost ! det var sjukt gott, sen på vart det mys, lite billjard spelande, sen vart det efterätt - cheesecake med hallon och kiwi! supergott det med! sen så åt vi godis myste såg på en film, gick ut vid 12 slaget och kollade på raketerna. det var en riktigt lyckad kväll!

här kommer bilder:

                                 

Presentation


Alva Maria Elisabeth Karlsson heter jag och jag är född år 1996.
jag bor några mil utanför ö-vik.
i min blogg så skriver jag om vad jag gör på dagarna/helgerna, jag delar även av mig lite utan mina texter. kommentera/följ gärna :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards