Alla inlägg under maj 2012

Av Alva Karlsson - 30 maj 2012 17:39

hejsan, har haft en awesome dag i skolan idag.vi slutade vi kl 2, grymt skönt.

och idag på syslöjden fick vi muffins utan våran lärare för att sara j fyller 16,

grattis sara och hoppas att du får det du önskar dig :)

sen så jag och khadige gick till hålan efter skolan och var där ett tag sen bussen hem med anton, conny och hampus :)

haha, ritkigt roliga killar det! och nu är det dags att träna på so provet på fredag, det känns som om det kommer gå skit. men jag får bara plugga jävel dårå!

och jag ska också börja packa min resveska för på fredagkväll drar jag till stockholm med hålan i bjästa!!!

ååh tagga som faaeen!, det kommer bli så + att jag åker dit med mina vänner. hell yeaah!!

imorgon jobbar jag på solänget, kvällstrav är det, kommer vara hyffsat trött på fredag, men taggatagga! :D


och grattis på födelsedagen sara johansson, kära granne! ♥

 

Av Alva Karlsson - 28 maj 2012 18:46

hejsan, förlåt för jag inte har skrivigt på några dagar men har inte tänkt på det och inte haft tid,

just nu sitter jag bara framför datorn lyssnar på musik och troligen ska min katt selma få bebisar igen, fan också.

men annars är allt bra, + att på fredag åker jag till stockholm med amanda e, khadige, sara s, sara j, douglas, razze + fler. vi är 47 stycken sammanlagt, HAHA kommer bli awesome, vi kommer gå på gröna lund, gå på bio, stan och ja allt roligt man kan göra där, är fett taggad ! :)

sen snart ska jag göra lite läxa, engelska, är så sjukt less på skolan fyfan vad skönt det ska bli med sommarlov.

men Hörs!


djur · läxa · skojj · skola · vardag
Av Alva Karlsson - 24 maj 2012 19:23

hejsan, just nu sitter jag och pluggar på ett prov som är imorgon, jaja ska fortsätta ville bara säga att jag älskar vädret ute och att jag låg och sola i kanske två timmar idag, syns inte men är lite röd i ansiktet, imorgon blire korta cords med linne och någon tröja, för det är så varmt men nu ska jag fortsätta plugga hörs!

 

Av Alva Karlsson - 22 maj 2012 21:22

just nu liggen jag och tänker på allt som har hänt mellan mig och dig.

jag saknar dig som fan, men jag vet inte om jag orkar med dig.

jag vet inte om jag fortfarande gillar dig eller om jag bara inbillar mig att allt skulle bli bättre om jag hade dig.

jag vet inte länge vad jag vill, jag vill bara gråta men det hjälper ingenting.

jag hatar att jag inte vet om jag fortfarande tycker om dig.

 

Av Alva Karlsson - 21 maj 2012 19:12

hejsan, du blire film time!

en liten chokladmuffins och kesella (hallon och citurs) + två chokladbitar mums!

 

skönt att det inte är skola imorgon, hörs!

Av Alva Karlsson - 20 maj 2012 21:04

hejsan!

förlåt för att jag inte gjort något inlägg dom senaste dagarna,

men det är för att jag inte har hunnit eller orkat, men iaf.

jag har jobbat tordag, fredag, lördag och idag från halv nio till halv sex och det har varit jobbigt.

men kul. så nu vilar jag upp min och ska snart sova, för jag är as trött..

men jag hoppas ni har haft det bra, uppdaterar mer sen hörs!

Av Alva Karlsson - 16 maj 2012 21:19

tjenixen!

idag har jag varit på skolan, efter det for jag hem och då kom farfar och barbro förbi, jätte kul :)

och sen så har jag inte gjort så mycket, men tagga inför imorgon ska jobba från torsdag till söndag,

på örn expo med amanda nilsson, kommer bli kul men jobbigt att inte få någon sovmorgon :(

jaja, nu ska jag se på nån film sen lägga mig och sova, godnatt och Hörs!

 

foto · skojj · vardag
Av Alva Karlsson - 15 maj 2012 21:35

jag gick ner och hämtade en till korg till dom så det slipper bli så trångt och som förra gången vi hade två stycken som fick bebisar.

det var doris hon som ligger närmast och en annan katt som hette kajsa men hon dog förrförra året

doris hade fått 5 stycken kattungar, men en dag efter skolan så kom jag hem och då hade hon bitit hjäl 4 stycken

det hade inte hänt innan, jag blev så himla rädd när jag såg en död med blod i korgen + doris och den som övdelevde och i halen låg det två blodiga och upprivna och i min brors rum låg den som hade blivigt mest riven och biten ihjäl

det var så hemsk men någon dag innan hade våran andra katt kajsa fått 2 stycken och då tänkte jag då kan vi hä ihop doris och kajsa i en korg, men efter en vecka så ville inte doris och brydde sig inte om katttungen och då fick kajsa ta hand om dom själv och den var väl helt okej men ungefär när dom var 7 veckor blev kajsa påkörd och dom fick klara sig själv, inte förens vid vecka 11 så började dom suga på min lurviga filt ibland när jag la mig i sängen var filten alldeles blöt ;) haha men dom övderlevde och är idag så lyckliga.

men jag kända att detta inte skulle hända domhär eftersom dom är 7 stycken nu, men dom är mina små bebisar




djur · foto · skojj

Presentation


Alva Maria Elisabeth Karlsson heter jag och jag är född år 1996.
jag bor några mil utanför ö-vik.
i min blogg så skriver jag om vad jag gör på dagarna/helgerna, jag delar även av mig lite utan mina texter. kommentera/följ gärna :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards