Av Alva Karlsson - 19 juni 2013 00:47

Nu blire George of the jungle och myyys, imorgon fyller min bror år så då blire att fira honom. Men nu ska jag se på film. Pusshej :*

Av Alva Karlsson - 16 juni 2013 22:01

Hejsan just nu ligger jag och kollar på ghost whisperer och äter gosaker (y) haha har inget mer att säga hörshej :*

Av Alva Karlsson - 15 juni 2013 19:09

Hejsan allaihopa nu är min lilla resa till stockholm slut. Nu sitter jag på bussen till övik igen. Kommer sakna det så mycket. Speciellt grönan! Haha men vi började dagen med att jag vaknade vid 11 gick och duschade. Sedan vaknade alla när jag skulle duscha så efter jag var klar med det så åt vi våran sista frukost i stockholm. Sen så började jag packa klart allt. Vi såg på en film och åt lite nutella sen så bar det iväg mot bussen. Sa hejdå till sarah och vince och gick på bussen. Så nu har jag ätit lite middag och är uttråkad som bara den. Lyssnar bara på musik just nu, men det ska bli kul att komma hem igen få träffa min bebisar igen och sen så ska jag ringa om.mitt sommarjobn också sen nästa helg så ska jag, johannes och kanske några andra fara och tälta, ska bli fett kul det med! Men nu ska bara ta det lungt och sitta på bussen i 6 timmar.. haha nä men nu orkar jag inte skriva något mer så hörshej alla finisar! :*

Av Alva Karlsson - 14 juni 2013 21:16

Hejsan idag så har det varit en lugn dag, vi vaknade åt frukost och sen så diskade vi packade väskorna lite och sen drog vi till affären för att köpa mat tills ikvällen och för bussresan imorgon, men vi gick även lite på stan och då köpte jag lite kläder. 2 tröjor, 1 svart kofta, och ett par jeans, sen så åkte vi hem började med maten har ätit nu och sitter just nu och kollar på X-men: First Class, den är grymt bra ! Men hörs sen oxh hare bra pusshej :*

foto · skojj
Av Alva Karlsson - 13 juni 2013 23:58

Hejsan alla fina vi började dagen med att äta frukost. Sedan fixade vi oss tog det jätte lungt och vid 4 tog vi oss till kista galleria och vi började med att gå till levinsky's sen så kollade vi i lite affärer och tillslut gick vi till en sko affär och då köptr jag 3 par skor för jag behöver verkligen skor! Sen så for vi hem igen. Och gjorde mat och sen så såg vi på en film som hette Ace Ventura, awesome var den! Nu ligger vi i sängen och kollar bara på vanlig tv. Och ska snart sova, jag hoppas alla har det bra för det har jag, pussen :*

Av Alva Karlsson - 13 juni 2013 00:02

Hejsanhejsan idag så drog vi på grönan, vi började med att vi tog tåget till stockholm centralstaion och sen vidare till grön lund, där åkte vi nästan alla karuseller, förutom eclips för det var typ 1 mil lång kö och inte insane för jag gillar inte den, fick så ont i nacken förra gången jag åkte det. Sen så åt vi klass och åkte mer karuseller. Allt var awesome det som var dåligt det var att man fick vänta så länge för att åka för det var sjukt mycket folk. Men annars var allt bra sen gick vi på affären köpte götta och nu sitter vi i sarahs lägenhet och äter och ser på tv. Lyckad dag! :)

Av Alva Karlsson - 11 juni 2013 17:42

Hejsanhejsan! Idag så kom vi ju till stockholm kl halv 6. Då la vi oss i sängarna och sov tills typ 11. Efter det så drog vi motväsby centrum och fixade massa saker. Som mat idag och köpte lite kläder osv. Bilderna här nere är fynden jag gjorde. En kjol, Handväska och en stort svart linne. Så nu sitter vi i lägenheten och slappat tills vi ska göra mat. Men hare bra alla puss :*

foto · skojj
Av Alva Karlsson - 11 juni 2013 05:59

Efter en lång bussresa till stockholm är vi äntligen framme. Just nu ligger jag i en säng och försöker sova för vi har inte sovit på hela natten. Imorgon blire grönan, tagga (y) ska fan åka allt! :) jaja nu ska jag försöka sova natti :*

Alva Maria Elisabeth Karlsson heter jag och jag är född år 1996.
jag bor några mil utanför ö-vik.
i min blogg så skriver jag om vad jag gör på dagarna/helgerna, jag delar även av mig lite utan mina texter. kommentera/följ gärna :)