Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Alva Karlsson - 19 augusti 2012 12:42

hejsan, sorry att jag inte har skrivigt något på sistonde, men han helt enkelt inte orkat,

men nu gör jag det, haha somsagt var jag på uggla igår, kul vare!

och om ni vill veta vad jag har gjort dom senaste veckorna har jag varit på middag hos johanna, på ulvön med a-k och på badhuset med elin, ida, sara s, sara j, amanda, a-k och johanna, sen har jag varit och tagit prover, fårr öroninflamation igen, haha och har det fortfarande, med det bättrar sig nu. haha,

jaja nu ska jag vila örat lite, för imorgon börjar jag i skolan igen!

1:a året på gymnasiet - Estet bild och form. men som tur så känner jag många i klassen och kommer gå med några av mina bästa vänner som mirja, johanna och elin!

vi kommer få tre grymma år tillsammans!

men pusshej!

Presentation


Alva Maria Elisabeth Karlsson heter jag och jag är född år 1996.
jag bor några mil utanför ö-vik.
i min blogg så skriver jag om vad jag gör på dagarna/helgerna, jag delar även av mig lite utan mina texter. kommentera/följ gärna :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards