Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Alva Karlsson - 12 juli 2012 23:52

tjena! idag var jag till sjukhuset kl 20 i 9, ska fortsätta behandla mitt öga.. less som faaaan

men jaja, sen så for vi till sidensjö fixade en sak, for hem åt frukost for till stan igen gjorde några ärenden och sen drog jag, hanna, michaela, pernilla och mamma till nått ställe uppåt, kom inte ihåg vad det hätte, men dom gjorde as goda mackor iaf, hihihi xd

sen så var vi där ett tag gick runt och kollade dom hade mycket saker i keramik det var coolt ;)

sen så for vi på en affär efter och där köpte jag bikini, trosor, linne och thights.

sen så for vi hem, lyckad dag ändå! sen så åt vi världens godaste middag,

det var potatis och kött i sambal oelek och andra saker, as gött!!

sen så har jag spelat lite tv-spel (wii super mario) haha, jag har börjat nörda det nu, ikkke braa. men imorgon så blire bada, grillning och bastning med dom sötaste sara s, sara j och amanda i bergom. det kommer bli awesome brudar har saknat er skit mycket! ;*

men nu ska jag väll se på nån film så jag sommnar, så godnatt och pusshej !

  

foto · skojj · vardag

Presentation


Alva Maria Elisabeth Karlsson heter jag och jag är född år 1996.
jag bor några mil utanför ö-vik.
i min blogg så skriver jag om vad jag gör på dagarna/helgerna, jag delar även av mig lite utan mina texter. kommentera/följ gärna :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards