Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Alva Karlsson - 2 maj 2012 21:09

hejsan, idag hade vi nationella (matte) jag hoppas det gick bra, HAHA men det tror jag inte..

sen kl fem i tre tog jag bussen och gick till sjukhuset och kolla ögat igen,

har fortfarande kvar inflamationen men bara några små korn, så det är bra iaf.

sen så for jag till mammas jobb, hjälpte till lite sen for jag och jennelie till stallet och där fick jag träffa ville igen!

ååh vad jag har saknat honom, min lilla älskling, han var så duktigt :)

och jag kom hem för en stund sen men nu ska jag bara chilla resten av kvällen.

men ni får ha det så bra, hörshej!

bild på våra hästar, och nicke som står i bakgrunden är död..

men dom andra lever och dom heter tindra och hon är min ;)

och även mimmi och ville, det var ville jag fick träffa. mammas anstälda har fått han :)

   

Presentation


Alva Maria Elisabeth Karlsson heter jag och jag är född år 1996.
jag bor några mil utanför ö-vik.
i min blogg så skriver jag om vad jag gör på dagarna/helgerna, jag delar även av mig lite utan mina texter. kommentera/följ gärna :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards