Alla inlägg den 17 december 2012

Av Alva Karlsson - 17 december 2012 18:35

hejsan alla underbara! idag har det varit ganska chill, svenska första timmen, 1.30 min lång men helt okej. sen så hade vi bild i typ 1.20 min chill nå jävulst. sen mat, haha hamburgare inte så värst gott men det funkar, sen idrott - vollyboll (y) mitt lag van, var vi lite grymma eller!?! haha sen historia. fick veta resultatet på provet vi hade i torsdags, det gick bra. så jag är glad. sen så kan jag ju också vad som har hänt dom senaste dagarna.

Onsdag - lucia, sjukt vackert sjunget musik esteter! ;)

suddig bild - lev med det.

Torsdag - prov och träning med johanna på1 life.

Fredag - stan med erik och kalle sedan middag med kalle, hemmakväll - köpte godis och ben&jerrys, myste framför tv'n. tog bussen hem vid 10.

Lördag - inget speciellt, chill - dator

Söndag - städa och hjälpte ute i stallet.

men hare bra, pusshej :*

foto · skojj · skola · vardag

Presentation


Alva Maria Elisabeth Karlsson heter jag och jag är född år 1996.
jag bor några mil utanför ö-vik.
i min blogg så skriver jag om vad jag gör på dagarna/helgerna, jag delar även av mig lite utan mina texter. kommentera/följ gärna :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards