Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Söndag - Läxa och Tråk

Av Alva Karlsson - 11 november 2012 18:43

Hejsan alla fina! just nu sitter jag i mamma och pappas sovrum och gör lite läxa, lyssnar på musik och ser på en serie, ugly betty, hihi så jävla bra! jaja, nu ska jag berätta om min helg, börjar med fredag,

jag följde med min kära vän amanda hem, vi åt gjorde oss i ordning sen for vi till sliperiet, lyssnade på musik, det var världigt kul, sen när vi ko hem runt 11, så gick vi mot kyrkan och skulle skrämma hennes syster och alla andra för dom skulle ha övernattning, men det gick inte så bra hehe.. jaja, vi kom tillbaka typ 12, trötta som bara den så vi gick och la oss, sovde. sen kl 7 vaknade jag utav att jag hade as ont i magen, det kändes som om det var någon som högg med med knivar i magen, urscha, jag försökte somna om och tillslut gjorde jag det, vaknade vid 11, hade inte ont längre, så det var ju skönt. sen så åt vi frukost, såg på eclipse, sen for jag hem kl 4 ca. åt middag, sen frågade mamma om jag ville följa med till häggströms så det gjorde jag, kl 8 for vi till dom. kom hem halv 2, riktig rolig kväll flickor! (hanna och micha) sen somnade jag halv 4 klev upp idag kl 11 åt frukost, sen har jag sett på ugly betty, gjorde svenska läxa och sen typ inge mer, så nu har jag fett tråkigt, men jag tror jag ska städa ordning på mitt rum lite, har inte stökigt eller så, men vill damsuga bara för att och hänga upp kläderna som mamma har tvättat, så nu ska jag göra det. sen så ska jag träna lite på engelska förhöret vi ska ha på tisdag, har inte ens kollat på dom än, hihi. men pusshejdå gullisar!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Alva Karlsson - 21 november 2015 14:37

Ganska mycket som hänt sedan sist jag uppdaterade. Jag och mamma har fyllt är och sen har jag inte gjort så mycket spc. Mest varit med vänner och även jobbat lite. Kisses ...

Av Alva Karlsson - 16 oktober 2015 01:13

Hej igen. Nu får ni lite andra bilder utav sånt som hänt under tiden jag varit oaktiv innan och efter resan till Turkiet. Kisses ...

Av Alva Karlsson - 16 oktober 2015 00:55

Hallå!nu var det bra längesen jag uppdaterade min blogg och mycket har hänt sedan jag sist uppdaterade. Jag for till Turkiet och hälsade på min vän som var där och hade det as bra. Så här får ni lite bilder ifrån det. Sen så lägger jag upp ett till i...

Av Alva Karlsson - 19 augusti 2015 10:16

Hallå. Som vanligt får ni bilder som har tagit under massa dagar. Orka ej förklara allt. Firade en vän på hennes 17 årsdag. Sen har vi roat oss på krogen några gånger. Varit hors farfar och Barbro och även farmor och Stig. Kusinerna ifrån England h...

Av Alva Karlsson - 19 juli 2015 18:01

Hejsan Hallå ? här kommer lite bilder, vi har fått 3 st kattungar, typ det som har hänt. Puss ...

Presentation


Alva Maria Elisabeth Karlsson heter jag och jag är född år 1996.
jag bor några mil utanför ö-vik.
i min blogg så skriver jag om vad jag gör på dagarna/helgerna, jag delar även av mig lite utan mina texter. kommentera/följ gärna :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards