Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

min midsommar

Av Alva Karlsson - 24 juni 2012 05:00

tjenixen nu ska jag berätta om min midsommar,

i söndags for jag till amanda och hade trevligt såg på film sovde över och dagen efter cyklade jag, hon och sarah till by och badade - as sköööönt!

men senare på kvällen så gjorde vi inte så mycket, fick lov att faram hem för jag skulle jobba på tisdagen på mammas jobb, men på torsdagen igen for jag till amanda och då var även magda och missa hemma där :) så vi såg på film men missa for hem tidigt för hon skulle göra något, men iaf på fredag så for vi kl 2 till bygdegården och sålde lotter, haha jag köpte själv och vann massa choklad, hihi :)) och senare på kvällen så kom mina föräldrar, micha, hanna och deras föräldrar, erik, johan och deras föräldrar, vi hade kul gjorde kransar och åt underbar mat, senare på kvällen så cyklade jag, micha, amanda, hanna och magda till by haha, det var cirka 12 grader på vägen dit, fast det kändes inte som de, men sen så var vi där på stranden drack dricka åt ballerina sen så satt vi på bryggan länge och prata med några 20-åringar som var as fulla.. haha superkul ;) men sen vid halv ett cyklade vi hem då var det 8 grader ute - som i ett kylskåp.., kom hem till amanda och magda, åt efterrätt och gick upp och kollade på film, micha och hanna for hem, jag sovde över och sovde i sarah's sköna säng, åååh (LLLLL) sen igår haha, för nu är kl 5 på morgonen han inte somnat än.. så for vi till micha och hanna och där var också alla andra.. sen vid 10 for vi och bada i kärl, as kul och skönt, men sen ville mamma ha hem mig så nu är jag hemma och håller på att somna x) jaja, jag ska sova snart.. ska bara visa massa bilder här:

 

fina hanna när vi gjorde kransar ! :))

jag med två roser i mitt hår :))

  

jag och amanda med roser i håret ;)

 

innan maten så liggen vi i beddsoffan jag sovde i och chillar lite och äter godis ;)

min mat, gud vad gott det var!

 

micha: ser jag ut som en muslim??? xD

 

kransar och blommor :)

jag med min bukett på mig hemma hos nilssons :)

 

när vi står på bryggan vid 12 tiden på natten i by ;)

 

hihihi

 

vi dekorerade vattnet :]

  

vi leker på studsmattan hemma hos häggströms!

på bild magda och hanna ;)

  

det var allt, nu ska jag sova för kl är 5 på natten nu hörshej!

foto · skojj
 
 
Manda

Manda

24 juni 2012 15:14

Du berätta inte va du fick bilderna ifrån :/ (sötminen)

http://lillstrumpisar.blogspot.se

Alva Karlsson

28 juni 2012 00:14

haha, men vafan ska jag tagga dig i varje inlägg eller? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva Karlsson - 21 november 2015 14:37

Ganska mycket som hänt sedan sist jag uppdaterade. Jag och mamma har fyllt är och sen har jag inte gjort så mycket spc. Mest varit med vänner och även jobbat lite. Kisses ...

Av Alva Karlsson - 16 oktober 2015 01:13

Hej igen. Nu får ni lite andra bilder utav sånt som hänt under tiden jag varit oaktiv innan och efter resan till Turkiet. Kisses ...

Av Alva Karlsson - 16 oktober 2015 00:55

Hallå!nu var det bra längesen jag uppdaterade min blogg och mycket har hänt sedan jag sist uppdaterade. Jag for till Turkiet och hälsade på min vän som var där och hade det as bra. Så här får ni lite bilder ifrån det. Sen så lägger jag upp ett till i...

Av Alva Karlsson - 19 augusti 2015 10:16

Hallå. Som vanligt får ni bilder som har tagit under massa dagar. Orka ej förklara allt. Firade en vän på hennes 17 årsdag. Sen har vi roat oss på krogen några gånger. Varit hors farfar och Barbro och även farmor och Stig. Kusinerna ifrån England h...

Av Alva Karlsson - 19 juli 2015 18:01

Hejsan Hallå ? här kommer lite bilder, vi har fått 3 st kattungar, typ det som har hänt. Puss ...

Presentation


Alva Maria Elisabeth Karlsson heter jag och jag är född år 1996.
jag bor några mil utanför ö-vik.
i min blogg så skriver jag om vad jag gör på dagarna/helgerna, jag delar även av mig lite utan mina texter. kommentera/följ gärna :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards